Beli Shaklee Online Guna Kredit Kad atau Debit Kad

Ada yang bertanya pada saya boleh ke saya nak buat belian Shaklee secara online dan membuat pembayaran secara kredit kad atau debit kad? 

Yerlah..saya faham tak semua orang berkelapangan dan berkesempatan untuk pergi ke atm machine utk masukkan duit dan tak semua pula yang ada kemudahan online transfer kan..?





Jadi, memahami keperluan pengguna Shaklee di luar sana, kemudahan pembayaran menggunakan kredit kad atau debit kad telah tersedia kepada anda bagi memudahkan anda untuk membuat pembelian produk Shaklee kegemaran anda secara online. Best kan???


Bagaimana? Anda hanya klik button ORDER NOW yang disediakan di setiap entry atau klik sahaja IKON BELIAN ONLINE seperti di bawah ini..

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=22a8b63c93772c6b53efc3e83f3b0ebd

Ikut arahan Belian Shaklee Online ESELL.. (Panduan DI SINI) atau lepas anda klik button tersebut anda hanya ikut arahan yang diberikan sehinggalah ke peringkat bayaran.

Memudahkan kerja anda kan? Jadi, lepas ni anda bolehlah membeli produk Shaklee kesukaan anda secara online dengan menggunakan kredit kad atau debit kad dengan senang hati..

Untuk tempahan produk Shaklee terus dari saya atau nak cash on delivery sekitar kawasan Gombak, boleh terus hubungi saya seperti yang tertera di bawah yer.. InsyaAllah konsultation akan diberikan dari semasa ke semasa jika anda membuat pembelian dengan saya. 

SMS/Call/WhatsApp: 019-313 2413 (Anis)
Email: vitaminkesihatan@gmail.com
FB: Anis Suziana Ahmad                                                  
 

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan