Cara Atasi Kaki Kejang / Cramp Semasa Hamil

Masalah kaki kejang / cramp atau setengah orang panggil 'simpul biawak' semasa hamil perkara yang sering berlaku pada ibu hamil terutamanya pada trimister kedua dan trimister ketiga.

Punca berlakunya tidak diketahui tetapi ada yang kaitkannya dengan kekurangan nutrien. Maklumlah, semasa hamil kan ibu-ibu perlukan cukup nutrien untuk ibu dan juga anak. Bila berkurang pastinya akan timbul masalah.

Alhamdulillah sepanjang kehamilan saya yang kedua ini saya tak mengalami masalah kaki kejang ini walaupun sekali berbanding semasa kehamilan pertama dulu. Apa yang saya buat untuk atasi masalah kaki kejang ini adalah dengan mengambil OSTEMATRIK SHAKLEE secara konsisten setiap hari tanpa sekali pun terlupa. Al-maklumlah juga saya ni tak suka minum susu. Jadi, pil ostematrix ni saya tak boleh tinggal.

Yang bestnya lagi pasal Ostematrix Shaklee ni ialah bukan sahaja boleh atasi masalah kaki kejang, malahan boleh atasi masalah sembelit ketika hamil dan juga lenguh-lenguh badan. Kadang-kadang masa mengandung ni kalau buat kerja banyak sikit atau berjalan banyak akan rasa lenguh-lenguh kan? Jadi, dapatlah mengurangkan rasa lenguh-lenguh tersebut.

Inilah Ostematrix Shaklee:



Bagi ibu-ibu hamil di luar sana yang selalu mengalami masalah kaki kejang dan ingin mencari penyelesaian, saya sarankan anda mengambil pil Ostematrix Shaklee ni. Selain amalkan Ostematrix, saya juga mengambil Set Hamil Shaklee sepanjang kehamilan dan juga Set Berpantang Shaklee. Apa yang saya boleh katakan memang best amalkan produk Shaklee ni. Kena sendiri rasa baru tahu.

Untuk tempahan boleh hubungi saya secara whatsapp/sms di talian 019-3132413.

Belian secara ONLINE boleh terus Klik di link di bawah


SMS/Call/WhatsApp: 019-313 2413 (Anis)
Email: vitaminkesihatan@gmail.com
                                           FB: Anis Suziana Ahmad                                                  
IG: vitamin_online_shop
COD: Taman Sri Gombak, Batu Caves, UIA GOMBAK, SENTUL, Maju Junction KL,
SEKITAR GOMBAK, BATU  CAVES.

Your Trusted SID
Anis 906379
019-3132413

Tiada ulasan:

Catat Ulasan